Periodvist så känns det som att dessa dagar och timmarna framförallt i vaket tillstånd inte räcker till.
Man planerar in så bra ( tycker man först ) vad som måste göras under dagen och att det är lugn för man hinner det innan kväll.
Men vips så har dan sprungit iväg, hälften minst som man har tänkt hinna med är ogjort. Det måste skjutas fram till morgondagen, och jag hatar när det blir så.

Nåväl, det som inte dödar en det stärker. Det jag inte hinner idag, det gör jag i morgon. Eller det jag inte hann i år får vänta tills nästa år ( om det är säsongsbetonat )...


Kommentarer
Postat av: carola

åh tänk om min hjärna kunde det tänket.

Jag är redan framme vid jul och har panik:)

Så sjukt svårt att försöka acceptera att jag inte orkar som förr, har jag en uppåt period på en vecka kanske jag har 3 där jag sover.

Jag vill ha ett normalt liv, kunna jobba få in pengar till familjen.

Alla blir drabbade av det här, jag är både ledsen och arg nu.

Stor kram

2012-03-29 @ 15:15:10
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...