Nu kan jag lägga mig med ett riktigt stort leende.....Ridpassen har gått över förväntan idag och mina muskler jag inte visste fanns har fått jobba. Hela dan har varit toppen och jag känner mig glad, harmonisk och t o m lite stolt över mig själv med mina förbättringar bara från igår .

Men det bästa och som grädde på mosen ( säger man så eller ?? ) är NI, mina helt underbara läsare som peppar mig, ger mig sån glädje som går ända in till mitt hjärta med era helt otroligt underbara kommentarer. Jag uppskattar det verkligen...

Jag måste bara få ursäkta mig att jag inte orkar besvara dom just nu, att jag inte har hunnit läsa vad som hänt hos er senaste dagarna men jag vet att ni förstår varför.
Och jag vet... att NI vet... att jag inte har  " glömt " bort er utan det är bara just lite för mycket nu i mitt lilla hjärnkontor som är på gränsen till överhettat med allt att ta till sig tillsammans med Especial :)
Imorgon kväll blir det hemkomst och åter till vardagen och gamla gängor ( fast med nya friska tag ), och jag ser fram emot att sätta mig ner då och läsa igenom allt jag missat inne hos er sista tiden.

Sov så gott NI underbara ♥

Känner mig som att jag har eld i baken, som det ser ut som att Especial har på dagens fot :)



Kommentarer
Postat av: Jessica

Han har sån snygg röv din spanjor :p! Längtar tills jag får tillfälle att se honom irl. Jag är som svag för snygga rumpor haha. En undran... hur trött på en skala 1-10 var du när du kom hem idag? hahaha. Kul att det gick bra för er! Trevlig helg på dig!

2012-05-25 @ 22:50:23
URL: http://jezzans.blogg.se/
Postat av: Jessica igen....;)

Tack själv för fina kommentarer :). Jo jag hoppas att allt löser sig och med tiden gör det det också. Men dottern fick ett sent mfall så glädjen försvann liksom. Det är ju en oerhörd förlust för dem och även för en blivande mormor. Jag kan förstå din trötthet. Man blir så fullproppad med info så man nästintill kokar över. Men skönt och så ROLIGT att det gav massor. Hoppas din morsdag varit bra.

2012-05-27 @ 19:36:32
URL: http://jezzans.blogg.se/
Postat av: Q med ridtravare i fokus!

sv:ja vi har nog kommit lite längre här nere.Men tydligen så skulle vi kanske få snö igen =S Och det vill jag då rakt inte ha.Tycker det får bli riktigt sommar nu faktiskt.

mvh/Q

2012-05-28 @ 22:35:57
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Tack för att du finns.

Jag förstår absolut. Vet att du förstår mig med.



Vilken helt OTROLIG BILD!!!!! WOW!!

Jag älskar den. [Lycka över livet och platsen]



Såg att du lagt till mig och jag har lagt till dig :)



Massa kramar

2012-05-29 @ 02:55:34
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...