Vill så gärna lära mig att själv ha total kontroll bakom kameran, men har upptäckt att vägen dit är lång och mycket svårare än det verkar. Har ett stort bildredigeringsprogram också men vet knappt hur jag får in bilderna dit, så att börja med redigering är nog flera år bort :(

Har provat nu för första gången att fota vattendroppar. Kan lova att det blev blött och barnen undrade varför mamma grisar så mycket med vatten, och varför dom inte får leka med vatten inomhus. Hur förklarar man det på bästa sätt???

Blev förvånad att jag överhuvudtaget fick  " fast " dropparna, men tyvärr blev bilderna alldeles för brusiga. Fotade också med manuellt läge, och det har jag aldrig gjort för i  " min lilla fotovärld " så existerar bara AUTO för att lyckas någorlunda. Här är det jag lyckats åstakomma.



Kommentarer
Postat av: Catrine (FOTO)

sv; Tack så jättemycket!! :D

2011-04-05 @ 14:14:16
URL: http://catrine.webblogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Det blev ju bra, det är svårt att fota droppar men träning ger färdighet!



Många kramar

2011-04-05 @ 16:05:58
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...