Mamma, underbara mamma.

Jag måste ändå bekänna att tyvärr alldeles för ofta kallar jag henne morsan kort och gott. Vet att det kanske inte klingar så bra i alla öron, speciellt nu när jag är i slutet av min ungdom... :D :D men det sitter i sedan skoltiden.

Då kallade alla sina föräldrar för morsan och farsan och de få som sa mamma och pappa var de som satt längst fram och hade högsta betygen, som aldrig var ute efter kl 18.00, som aldrig råkade dra en svordomsramsa, aldrig aldrig någonsin sa emot sina föräldrar. Kan säga att jag inte riktigt var så. Man tänkte aldrig på det just då, men nu tittar man tillbaks och jämför nu och då och hur lättpåverkad man egentligen var i skolan med kompisar och allt runt omkring. Vilka knasiga teorier man hade om allt möjligt....

Jaja, nu ska jag inte haka upp mig på det som passerat med en väldig fart, utan nu ska jag studsa in i bilen och fara till morsan...förlåt .... mamma och pappa och hämta hem middagsmat som hon har varit så snäll och lagat åt oss. Jag känner att jag inte har tid att fara till till dom och stanna där och äta för Cassandra har sin ridkurs idag kl.1700. Är skönt att äta maten hemma i lugn och ro.

Kommentarer
Postat av: Jonna Erlandsson

sv: tack! åh vad roligt :) Självklart! Den kommer från H&M, fick den dessutom 100kr billigare, så om du ska beställa så leta efter rabattkoder! :)

2011-08-31 @ 21:58:34
URL: http://jonnaerlandsson.se
Postat av: Sara

Vilken söt kanin!!

2011-08-31 @ 23:41:01
URL: http://imittlillahus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...