Börjar lite med gårdagen genom att jag inte orkade sitta framför datorn efter alla aktiviteter.

Först i stallet på morgonen i 2 tim. Hem och äta lite frukost innan det blev dax för att gräva fram slalompjäxorna i förrådet. Dax för premiärturen i år för oss och tvillingarna. Dom klarade inte av att åka själv i liften förra året, men igår gick det galant.
Direkt efter slalomturen på Dundret så stannade vi till i stallet och gav dom middagshö, sedan hem och byta om lite och fullfart sedan till mataffären. Med matkassarna i vagnen sprang vi in på Frasses och fick i oss själva också lite mat.
Hem sedan och packa upp maten, duscha, tvättade lite kläder och sedan satte jag igång sent på kvällen med att göra färdigt Tacos som vi alla kursdeltagare ska äta till lunch på Ridklubben ( Idag,söndag ). Allt klart 23.00 och efter det blev det gonatt på soffan och tror jag drog en och annan timmerstock också hihihi.
Tur att jag själv slipper höra det.

Idag började min morgon 07.00 med stallet och kom hem från stallet 19.30.
Vi har haft AR-kurs på ridklubben med en annan tränare än Katrin som vi brukar. Nina Fernandes från Boden har varit här och det har gått bra. Alla var nöjd efteråt och vi kommer att ta hit henne fler gånger.
Jag tränade extra mycket alla passen på öppnor och slutorna för vi behöver det. Vi har på tidigare kurser påbörjat lite travarbete men det känns inte rätt förrän det övriga funkar bra.
21.00 tillbaks till stallet för att ta in hästarna för natten, och nu ska jag också gå och natta.

God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...