Idag känns det verkligen som att våren är kommen här uppe i norr.

Var i morse i 2 timmar i stallet och den bästa stunden där, var faktiskt när jag stod ute vid höbollen och fyllde upp alla höpåsar.
Fåglar som kvittrade överallt, hästarna stod i hagen och frustade medans dom åt hö, knallblå himmel
och bara  - 3,5. Solen värmde så gott mot mina kinder. Äntligen......

Jag blir alldeles varm i hela kroppen och känner en enorm glädje över att värmen sakta, sakta kommer tillbaks efter en
lååååååång, joooooobbig,  kaaaaallllll och mööööööörk vinter.

Jag tar emot våren med öppna armar.
Ha en underbar dag allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...