Kommentarer
Postat av: Kristin

Det var roligt att se er på Bent-kursen. Vilken fantastisk häst du har! (Jag har aldrig hört Bent berömma någon häst på det viset förut.) Ni var jätteduktiga!

Jag är så imponerad av att ni åkte hela långa vägen från Gällivare i vinterväglag. Vi gruvade ju oss för att åka bara från Härnösand (Viksjö), trots att vi inte ens hade några hästar med oss den här gången. Hoppas hemresan gick bra trots vädret.

2011-01-21 @ 07:37:09
Postat av: Inko

Tack, det var snällt sagt och visst har jag alltid tyckt att han är fantastisk...men efter orden i helgen av Bent så är jag nog lite extra stolt över honom. Lite extra taggad också med träningen nu och måste nog träna på lite danska också i fall det blir fler gånger...

2011-01-21 @ 21:18:12
URL: http://prenojen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...