Har fått den stora chansen att få delta med Especial i en Bent Branderup kurs den 15-16 januari. Exakt 1 år sen vi började med Akademisk Ridkonst och är( anser jag ) nybörjare inom detta. Vi harvar på med skolorna och lite travigångsättningar ännu, tyvärr inte riktigt så mycket som vi borde men vi gör vårat bästa med tanke på tid, väder och ork.
Har tränat 4 gånger för Katrin Wallberg när hon har kommit upp till Gällivare, men hade gärna velat träna för henne minst 1 gång i månaden. Tyvärr bor hon alldeles för avsides från oss hihihi... nära Umeå... ( eller är det kanske vi som bor i bushen och avsides ifrån allt).
Jag är redan skitnervös inför kursen och tror att en succe väntas.... Värsta floppen på något vis genom att jag ramlar, inte hör vad han säger pga dålig hörsel eller av hans dialekt så han får upprepa allt 100 gånger. Jag vill så klart göra så bra ifrån oss som möjligt, men blir nog stel som en norrlandsfura och lomhörd istället.
Någon som har tips på hur man förbereder sig mentalt utan oro och bara känner ett lugn och lycka inför det istället...
Tacksam för svar!!!
GENAST!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...