Äntligen egen transport, och i morgon kan jag börja lastträna Zafreño. Har inte kunnat tidigare när vi inte har haft egen vagn ståendes vid stallet, men nu blir det andra bullar minsann :)
Målet är att det ska ta max nån/några minuter som dom andra istället för 1,5 tim som det tog sist.

Hästtransporten tog en bekant upp hit till. Han var i Stockholm och skulle ändå upp hit så han gjorde en liten extratur ner till Mariestad där vagnen stod. Skönt att jag slapp köra ensam dit i detta strålande väder. Har solat istället.
DET ÄR 115 MIL ENKEL VÄG MELLAN KALIX TILL MARIESTAD.


Jag hade gärna bekantat mig för ett par timmar i Mariestad för jag har aldrig varit där, men det får bli en annan gång.
Nu ska jag ta mig till soffan med en kopp kaffe och några lakritsgodisar i handen ( lakritsbananer och häxvrål ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...