Lördagen tillbringade vi dagen i Piteå. Hälsade på bekanta där och roade oss med allt möjligt utom badstranden. Körde Gokart och för barnen så var det första gången som dom fick testa. Dom blev alldeles  helfrälsta i det precis som vi är. Jag gissar om några år så lär nog barnen gasa ifrån oss så däcken ryker och tjuter.
Lasergame har dom också testat, lekland m.m.m.m...

Kom hem till stugan först vid 01.30 med bilen full av utmattade och sovandes barn.


Kevin i väntan på premiärtur


Kim och Robin i duell


Kevin i full koncentration


Cassandra i farten


Cassandra kämpar med att hålla storebror Kim bakom sig.


Hoppsan, nån har fångat mig på bild med min kamera.... Jag är laddad och startklar.


Kim gasar


Robin i " vattenballonglek "



På den nattliga hemfärden såg vi Skogens Konung.... Älgko ( kalven smet bakom buskarna ).
Så synd att jag inte fick den också på bild för den var såååå söööööt.



Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej vännen!



Oj, jag har varit såå dålig på att kommentera men det har varit mycket samt att jag inte haft så mycket tid.

Vilken härlig dag och kul med bilder. Du fotar ju bra och fångar känslan=)



En sådan där vattenballong vore grymt kul att va i.



Många kramar

2011-07-18 @ 17:40:08
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...