Har funderat sen igår varför inte jag har kunnat rösta på andra i Bloggriket. Mina röster räknades helt enkelt inte hur jag än klickade mig in på deras bloggar ( glömde klicka på länken också ).
 
Hmm....pinsamt när jag just upptäckt att jag har gjort fel och har även beskrivit fel för Er ifall ni vill ge mig en röst.

För att rösta på mig klickar ni direkt HÄR.
 
För att rösta på någon annan ( detta har jag gjort fel ) så måste ni gå in på deras blogg och där i deras inlägg söka upp länken till Bloggriket som ni klickar på för röstning.

Så simpelt att vilken idiot som helst skulle förstå det , eller hur =D

Kommentarer
Postat av: Moa

sådärja, nu ska det gå att rösta om man vill... har länken under.. ja, LÄNKAR på höger sidan =)

2011-07-20 @ 13:33:01
URL: http://siemprealgo.blogg.se/
Postat av: Therese

Tjo, så var man hemma i soliga Gve! Törs man våldgästa er nån gång nu i augusti kanske? :) Hojtar till när jag har en telefunk igen.. Kram

2011-07-21 @ 01:11:00
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Det är lite knepigt det där. Jag har iaf röstat på dig=)



Tack för dina ord. De betyder mycket.



Nu ska jag läsa vidare på din underbara blogg. Kram

2011-07-29 @ 02:12:26
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...