Varit full fart igen sista dagarna och man börjar fundera om sommaren ska fortsätta i denna rasande fart. I så fall lär man  inte vara utvilad till hösten när allt " allvar " börjar med jobb och skola hahaha.

Idag har vi skaffat 2 dvärgvädurskaninungar men jag har knappt hunnit se dom själv för jag har varit i Gällivare över dan igen och vattnat blommor, tagit med lite post. När jag kom tillbaks på kvällen så hade barnen hämtat hem kaninerna och alla var uppspelta ( gissar kaninerna hade det värst ). Barnen pratade i mun på varann för att hinna berätta allt först till mig. Tror ni jag ens hörde hälften vad dom sa ?? tror ni jag fick titta på kaninerna ordentligt ????
Får nog kliva upp tidigt i morgon och smyga ut med kameran till buren innan barnen vaknar, så jag får bilder att visa er.

Dom är sockersööööta kan jag lugnt säga....

Nu ska jag krypa ner under täcket och drömma sött. God natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...