Sovit så tungt hela natten men det känns inte alls. Jag var så trött på morgonen och ville absolut inte kliva upp ur sängen just då. Men...har man håriga, underbara vänner i stallet så måste man upp. Så jag pallrade mig upp och tog mig till stallet och gjorde bara det riktigt nödvändiga och sen hem. Ska slappa en liten stund nu framför tv:n så kanske jag vaknar till ordentligt. Bara ett barn hemma nu för en är redan på väg till Dundret för att åka slalom, flickan på väg till marknaden med mommo och moffa. Kevin har nog ingenting emot att vila med mig på soffan och sen får vi se vad denna härliga vårdag bjuder på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...