Jag har lovat Cassandra att baka något med henne, så det återstår att se vad hon vill baka. Fast egentligen hade det varit skönt att ta en liten vila framför tv:n, men det passar bättre efter bakningen tycker hon. Det är bra att nån ibland sparkar lite fart i en när latmasken blir alltför tydlig och vill maska sig.

Sedan önskar hon sig Skinklåda ( fast i mitt recept heter det Kasslergratäng ) och om det blir det idag till middag eller i morgon....det får vi rösta om hihihi.

Fast om jag sätter salladsblad på soffan, lägger mig på det och vilar en stund så har kanske latmasken krupit ut till salladen i stället Hahaha :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Sv: Tack! :) Jag kan förstå att du längtar efter att allt ska bli grönt omkring dig, det är helt underbart!

2011-05-09 @ 20:26:34
URL: http://wizy.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Du är en vääldigt bra mamma, det märks ♥

2011-05-10 @ 12:26:48
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...