Sitter just nu och skedar i mig fil i hopp om att yrseln och hungern avtar snarast.
Jag som aldrig( åtminstone väääldigt sällan ) fikar något innan jag går och lägger mig, var tvungen att göra det igår.

Hade varit ute med min kusin till deras stuga för att hjälpa henne med möbler hon skulle ta med sig hem. Kom hem vid 23.30 tiden och var ashungrig. Gjorde två mackor och åt dom tillsammans med två tallrikar fil och som avslut kaffe framför tv:n inna jag gick och la mig vid 01.00 mätt och belåten.
Vaknade i morse med värsta hungern. Jag fikade tillsammans med barnen innan dom cyklade iväg till skolan, åkte till stallet för utsläpp av de håriga vännerna, mockade åt alla och gjorde klart allting. Blev tvärhungrig igen där i stallet och yrseln kom som ett brev på posten. Får så här lite då och då men det är då när jag inte har ätit något på länge. Nu hade jag ätit en bra frukost men magen skrek av hunger. Ska det fortsätta i denna fart så hinner jag nog äta 10 gånger innan denna dag är över.

Skojades med en bekant att jag måste vara som barnen...inne i en tillväxtperiod och behöver mycke mat för att växa ordentligt och bli stor och stark. Tyvärr är jag för gammal för det med mina 35+. Det enda som kanske växer är väl rumpan i så fall.

Kommentarer
Postat av: carola

Funderar på en lott med bara potatis, fick ganska mycket förra året i vår krage.

Så gott med egen odlad:)



kram vännen

2011-05-12 @ 09:35:49
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Men usch då. Jag tror att det kanske kan vara värme omställningen. Många är väldigt trötta. Det där med hungern känner jag igen med mellan varven.



Tänkte nästan jag med att du vart gravid :)



Många kramar och tack för alla underbara ord ♥

2011-05-14 @ 17:02:39
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...