Snickarna var punktliga på morgonen. Kl 07.00 rev dom upp brädpallarna, tog fram verktygen och satte igång med att kapa och börja regla upp för väggarna :)

Ingen var nog gladare än jag just då och jag var tacksam att jag har två normalt sittande öron för annars hade nog leendet gått runt hela huvudet på mig hihihi.
Äntligen börjar det hända saker här sedan plattan blev klar för några veckor sen, och jag blir bara lättare och lättare och dansar som på moln nästan ( vågen håller inte kanske riktigt med ).

Jag åkte från stallet vid 13.00 tiden och då såg det ut som på bilden här nedanför, men döm om min förvåning när jag kom tillbaks vid femtiden nu i em. och alla väggar var nästan helt färdigreglade. Men då kunde jag inte fota det för kameran var tyvärr hemma, men i morgon ska jag fota mer.


Kommentarer
Postat av: Anna Hovskägg

Rätt man på rätt plats -då går det undan! ;)

2011-11-16 @ 17:21:20
URL: http://www.lyckoprickar.se
Postat av: Wiilow [Foto Tankar känslor]

Åhh jäklar vad härligt. Skönt att det går undan =)



Tack fin. Jo, Milton är verkligen som du beskriver han =) ♥

2011-11-16 @ 22:15:43
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...