Jag älskar hemgjord tårta med vaniljkräm och jordgubbssylt, men nu är det längesen jag har haft en anledning att göra tårta.

Men idag är det min "lilla" namnsdag och det ger mig en löjligt liten anledning att få göra en tårta och fira lite.

Vi brukar inte fira namnsdagar mer än om man nu råkar komma ihåg hela familjens dagar, vilket jag mer och mer glömmer bort sen man fick sitt första barn. Jag skyller åtminstone det dåliga minnet på att man är en typisk småbarnsförälder med 1000 saker man ska komma ihåg :). Vad ska jag skylla på när dom är stor ??? Ålder låter så trist och gammalt....

Brukar du fira namnsdag ?

Kommentarer
Postat av: Janna

Grattis på namnsdan! Jag har ju inte ens nån.

2011-11-07 @ 12:41:36
Postat av: Inko

Svar till Janna



Tack tack !!



Finns inte ditt namn med, men kanske ditt andranamn så har du också en ursäkt till att göra en smarrig tårta. Sen ringer du mig och bjuder på fika :)



Jaja, egentligen är det inget att fira men tårta till kaffet tackar man aldrig nej till :)

2011-11-07 @ 13:45:21
URL: http://prenojen.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag skyllder det dåliga minnet på att det är ett släktdrag... :-D

2011-11-08 @ 08:15:03
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Grattis i efterskott ♥ gott med hemgjord tårta och såklart skulle du firas=)

Jag brukar inte fira namnsdagar. De enda namnsdagarna vi firade hemma hos mamma och styvfar var när min storebror hade det. Att vi gjorde det var för att han fyllde år dagen efter julafton.



Kraam

2011-11-09 @ 20:25:42
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...