För byggfirman som ska göra stallet åt mig, har det varit uppehåll i 3 veckor. I morgon kommer hela gänget dit igen för att börja regla upp stallet och dom kommer att vara där och bygga ända tills det är klart om 1-1,5 mån.
Boxarna vill jag göra själv för att få lite personlig prägel över något och känna att man har bidragit med något där, samtidigt blir det rätt så mycket billigare också och det är bra för min del.
Problemet är att jag har bara provat svetsa ett fåtal gånger, men sambon och hans verkstadskillar ska hjälpa mig att komma igång. Det är galler till 6 boxar som ska göras och det ska bara vara 7 cm mellan varje galler. Tror att jag kommer att se en randig värld snart och drömma streck, fast det passar kanske mig bra när ögonen ändå blir som streck på kvällarna.

Kommentarer
Postat av: Janna

Vad kul att det går framåt!

2011-11-07 @ 00:29:38
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Det kommer bli kanon och jag längtar att få se stallet klart.

Fasiken vad kul att du ska få lära dig svetsa mycket. Det är verkliigen en merit samt så är det ju kul att ha gjort gallren själv.



Hihi, jo du kommer nog se randigt ett tag.



Kram till fina du och tack för dina ord!

2011-11-09 @ 20:27:55
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Anna Hovskägg

Men jisses så modigt att ta på sej det projektet!

Lova att vi får se lite bildbevis ;)



Kram!

2011-11-09 @ 21:18:17
URL: http://www.lyckoprickar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...