Igår spred sig ett enormt lugn över mig, likt regnet som kom från skyn.
Vi kom till stugan på eftermiddagen, packade upp maten och gjorde en liten eld i kaminen. Visserligen var det ganska lagom värme i stugan, men en brasa höjer upp mysfaktor ytterligare :)
Vi har inte varit i stugan på nästan 1 månad ( länge för att vara oss ) och nu var det verkligen behövligt. Sista veckorna har varit väldigt slitsamma som jag skrivit om tidigare och alla projekt med stallet, hemmet och allt runt omkring har verkligen sugit musten ur mig.
Då är det underbart att få komma hit ( stugan i Kalix ) för allt rinner av en  och man kan verkligen ladda upp sin energi här med att bara göra ingenting....

Efter uppackningen åkte vi till våra bekanta bredvid för att hälsa på en sväng, åter till stugan vid sju för att värma bastun. Till kvällsfika stektes hamburgare och sedan gick barnen till sina rum för att titta en film.
Jag och sambon hade med oss " The Eagle " som vi har försökt att se under flera kvällar men det har bara blivit svart... Igår gjorde vi ett nytt tappert försök men det slutade likadant igen ZZZZZzzzzz.
Jag tror det är bättre att fråga någon som sett den om den är bra, för vi lyckas inte innan ögonen faller igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...