Jag är lite sugen på att göra håret till sk. Ombre hår. Ska nämligen till frissan i morgon och som vanligt har jag lite svårt att bestämma vad jag ska hitta på med kalufsen.
När man har långt hår så känns det som att det är svårt att göra större förändringar som syns. Sökte nyss efter lite ideer på nätet och fick syn på Ombre håret ( visste inte ens att det heter så ). Håret färgas riktigt mörkt uppe på huvudet för att sakta blekas ut  mot topparna. Kanske jag testar för tycker jag inte om det så är det bara färga alltihop.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej vännen.



Dina ord, de gör mig alltid så glad ♥ TAck!



Åh, det låter spännande och jag tycker du ska satsa på det. Det kommer bli kanon snyggt tror jag!

Visste inte heller vad det var, men nu vet jag =)

2011-10-09 @ 21:49:04
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...