Hoppas att ni förstår den usla uppdateringen från min sida just nu. Dagar och kvällar tillbringas i stallet, men nu börjar den värsta stressen och paniken att plana ut lite.

Efter ca 9 dagars slit med att flytta stall, gräva ur, flytta hagar, fylla igen med nytt, fräsht material m.m m.m .... så kan jag äntligen börja se en liten ljusning i eländet och sakta men säkert så börjar grunden bli klar redan. Allt är fyllt, isolerat, armerat och allt vad det innebär utom själva gjutningen. På måndag ska det göras och sen ska det få " brinna " i 4-5 dagar innan snickarna kommer för att börja bygga stallet i lösvirke. Jag längtar som ett barn som väntar på tomten. Första dan idag på länge  ( känns det som  ) som jag inte har varit där från tidig morgon till sen kväll. Det känns skönt att kunna ta igen sig lite framför datorn utan att ögonen går i kors.

Så här såg det ut  tidigare idag. Nästan färdig platta :)


Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Förstår att du verkligen har fullt upp. Så otroligt fint det komme bli. Kul att det snart är klart. Vad du kommer kunna njuta sen =)



Kramar

2011-10-09 @ 21:52:25
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...