Jag har tillbringat alldeles nyss 45 minuter dyrbar tid ( svindyrt också för den delen ) hos tandhygienisten.
Hon har gått igenom nästan alla tänder och skrapat, slipat bort tandsten som fanns precis under ??!!! tandköttet.

Undrar om det beror på mitt yrke med maskiner  i en väldigt dammig miljö. Kanske jag har pratat för mycket skit på arbetstid så stendammet lägger sig i munnen istället för i flak och skopa :D ;D

Nog skämtat om det men det känns skönt att det nästan klart och genomgånget för denna gång.

Nu ska jag byta om till stallkläder och plocka upp Therese för vi ska rasta de håriga vännerna nu medans det är uppehåll med regnandet. Ska chansa och ta med systemkameran så kanske jag lyckas fota lite hä(ö)stliga bilder som jag kan dela med mig av vid senare tillfälle.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så gammal Tandsten kan du inte ha kvar ännu ,de var ju ett tag sen

2011-09-09 @ 19:10:18
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Det var bra skrivit om tänderna =)



Det känns väl skönt att få ha avklarat det. Det blir mitt nästa steg om jag vågar mig till tandläkaren igen.



Kram

2011-09-10 @ 21:26:46
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...