Jag måste bara tacka er läsare för alla varma, snälla kommentarer som ni ger här. Jag skriver,  som en av mina favoriter att det är tack vare Er som bloggande är  meningsfullt och trevligt.

Ni hjälper till att förgylla min vardag och om jag vore helt ensam här ( utan er läsare ), så skulle jag inte idas fortsätta med bloggen
. När jag själv inte alla dagar är in hos er så beror det " bara " på att min tid inte alltid räcker till som jag hade önskat, MEN jag brukar försöka kika in hastigt ändå trots att jag inte hinner lämna mina avtryck  tillbaks :)

Utan er = Ingenting

Kramar till er alla därute :)

Kommentarer
Postat av: :)

Vilken fin blogg du har:) Hadde oxå vela ha en sån här fin blogg:)

2011-09-23 @ 12:05:11
Postat av: Jonna Erlandsson

sv: haha ja! Har dock gamla vänner som bor där, har själv aldrig varit där och tror det är ganska liten chans att jag åker dit, men man vet aldrig! :D



Åh tack!!

2011-09-23 @ 13:27:08
URL: http://jonnaerlandsson.se
Postat av: Inko

Svar till Anonym



Tack snälla du. Utseendet just nu på min blogg har jag fått i somras som present av underbara Wiilow, som är en av mina absoluta bloggfavoriter. Tack Wiilow än en gång.



Skaffa du också en blogg och häng med oss här.

2011-09-23 @ 13:50:51
URL: http://prenojen.blogg.se/
Postat av: Anna Hovskägg

Ja, man hinner inte med allt man vill hela tiden. Jag tittar också runt & läser det senaste, men ibland, fast man vill, känner man att det inte finns tid att formulera en kommentar. Men visst blir man glad, får då ser man ju en reaktion hos dem som läst ;)

Ha en skön helg!

2011-09-23 @ 23:27:53
URL: http://www.lyckoprickar.se
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej vännen.

Du är bara för goér! Jag är så glad att du och din blogg finns. Du ger mig såsom andra mycket och det hoppas jag att du vet. Vad fint du skrivit om mig som svar till :), tack!



Det är samma med mig jag kikar in men lämnar inte alltid avtryck...man hinner lixom inte. Massa kramar

2011-09-26 @ 23:11:45
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...