Frågor från Anna som jag har svarat på med glädje

1. Minns du första gången du red på en häst? Berätta! Tyvärr inte, men underbara mamma har sagt att jag var kring 3 år första gången och gungade, vickade på hästryggen med ett stort leende.

2. Favoritinspiratör/er i hästvärlden? Hästarna

3. Har du sparat gamla hästtidningar? Inte tidningar från yngre dar, men är hopplös nu på att köpa hästtidningar och fototidningar, som jag aldrig hinner/orkar läsa färdigt innan nästa nummer :)

4. Hur mycket är maxbeloppet du kan tänka dej att köpa en häst för? Det beror på  ;)

5. Vad lyssnar du på för musik helst? Lyssnar på det mesta utom Klassiskt och jojk, fast de ljuva balladerna med bl a Scorpions, Whitesnake, Metallica ligger mig väldigt varmt om hjärtat, men även Bruno Mars, Rihanna, mf...

6. Om du lyssnar på radio, vilken kanal väljer du? Inget annat än Mix Megapol och Rockkanalen.

7. Något du inte missar på tv´n? Myrornas krig ( somnar oftast )

8. Om du ska unna dej något riktigt gott, vad skulle det bli då? En till kopp kaffe och en nybakad bulle, fast  bagerskan har legat på latsidan så det får bli en torr kaka då:)

9. Om du skulle unna dej något riktigt fint, vad skulle det bli då? En till PRE kanske hihi. Skämt åsido men det skulle sitta fint att unna sig själv en liten SPA-weekend med mycke massage, god mat och vila från alla "måsten "

10. Drömresa, något du redan upplevt eller fortfarande drömmer om? Drömresan jag haft besannades för några år sen då jag åkte till Spanien för att att finna min enhörning. Att vara i princip omgiven av alla dessa skönheter vars man än tittar, vacker natur, trevligt folk och supermiddagar....Kan det bli bättre ?? Och jag drömmer om att göra det igen fast bättre planerad och baaara titta och njuta denna gång, inte köpa ;)

11. Vad är det allra bästa med orten du bor på? Att det aldrig är för sent att flytta.. Eller att det kan inte bli värre än det är hihi ;)  Ärligt talat så trots att Gällivare är ett litet samhälle och man är lite hemmablind, så finns det möjligheter till allt från A-Ö, bara Kommunen vaknar upp och ser till vad som kan bli bättre för oss och turisterna.

Kommentarer
Postat av: Anna Hovskägg

Kul att se dina svar!

Hänger nog med på nästa Spanienresa ;)



Kram!

2012-04-25 @ 17:53:50
URL: http://www.lyckoprickar.se
Postat av: Sara

Oj, de här frågorna skulle jag ju svara på också!:)

2012-05-05 @ 12:56:06
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...