Har lyckats till sist att klura ut 11 frågor till er. Hoppas jag snart får läsa svaren med stor spänning. Jag utmanar vidare Wiilow, Imittlillahus, mammacarola, Equiss, Sarabacksbacka, Ourworldtogether, Jezzans, Hästochhund. Självklart även andra som läser detta :)
  1. Beskriv dig själv med 5 ord.
  2. Nämn minst 1 blogg som jag absolut inte får missa ( inte din för den följer jag redan med glädje ).
  3. Om du vann rysligt mycket pengar....vad skulle du göra först av allt ?
  4. Vilken årstid gillar du bäst och varför?
  5. Om du skulle  få välja nu direkt nånting som din/dina hästar inte klarar av, klappa med händerna och vips så klarar den/dom det... Vad är det i såfall ??   Du som inte har hästar väljer något annat och vad som helst :)
  6. Om du bjuder på mat, vad lagar du helst ?
  7. Du får chansen att gå på 3 kurser, vilka blir det ?
  8. Vad blir du inspirerad av i hästvärlden? Du utan häst, i ditt vardagsliv..
  9. Om du blir ett djur för en dag, vad vill du vara då och varför ?
  10. Vilken plats / land vill du absolut fara till nångång ?
  11. Hur ska en blogg vara/innehålla för att du ska " bli fast " ?

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

VAd kul, spännande. Ska spara detta och svara när jag har tid och har svaren =)



Du är så fin!



2012-04-30 @ 00:44:02
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...