Helgen har varit lugn och skön. Hunnit med både städning, uteliv med familj och skoter, och även stallsysslor.
Verkar ha lite skrivtorka...igen... för jag får inte till nåt vettigt med orden :)

Hur har din helg varit ??

Kevin undrar vars föraren tog vägen...

Trevlig samlingsplats vid eld för lite korvgrillning

Familjeliv och uteliv med vänner

Gissa vad som döljer sig i snömolnet...

Kampen har börjat .....

Yamaha mot Arctic Cat eller är det ......

40+:are som Still going strong....

Roger, Malin, Bellis och Sebbe mitt i fikat.

Här är svaret från 4:e bilden... I pudersnön ser man skotern med en förargestalt

fräsa fram ur molnet...



 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ser ut som att ni haft en bra helg!

Här med, fint väder :)

2012-02-28 @ 08:02:23
URL: http://walkyria.blogg.se/
Postat av: Sara

Oj vilka härliga fartfyllda bilder!:)



Svar: usen tack för dina fina kommentarer, jag blir alltid lika glad!:) <3 Haha, och det har du rätt i, man tänker kanske inte alltid på att så "tråkiga" saker som tex stenar kan bli riktigt bra på bild!:) Kram!

2012-03-01 @ 21:23:16
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Vad härligt det ser ut. Jag skulle vilja vara med där med Milton =)

Fina bilder också. Du vet att jag diggar dina bilder =)

2012-03-01 @ 23:33:06
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...