Det märks att våra katter ( svårt att tro att vi lyckas fullfölja planen om att dom ska vara i stallet när det blir klart ) växer och blir större.
Hoppar högre och är smidigare än mig ( bara önsketänkande att vara som en katt ).

Nu har Bamse hittat en ny plats att uppehålla sig på där han har full koll på omgivningen utan att vara i vägen.
Han lyckas med att ta sig upp på kylen och frysen. Har varit beredd att han slår fast med tassarna om kalufsen när man passerar men han har hållt tassarna i styr hittills. I vilket fall som helst så brukar jag lyfta ner honom till bättre och mer dammfria ställen.......tills nu.

Jag kom nyss på att katter är väl de bästa man kan tänka sig om man vill ha det rått och musfritt nånstans.
Det finns väl inget bättre ställe då än att låta katterna vara på kyl och frys.

Där kan dom hålla reda på dammråttorna i lugn och ro och jag slipper städa :D



Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad roligt, bygger du hemma på gården :)?

2012-01-25 @ 12:58:02
URL: http://walkyria.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

joho..ja..det är bra att ha katter för de tar bort alla slags råttor ;)



Vilka härliga foton. Man ser mycket i ögonen där=)



2012-01-31 @ 00:38:00
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...