Mycket har hänt sen jag uppdaterat senast för ca 1 vecka. Har inte kunnat via datorn och Blogg appen kommer jag inte in på ens sen det " nya blogg "....
 
Vi ( jag och familjen ) har bilat ner från Kalix till Västervik med 1 övernattning i Sundsvall. Resan hamnade på
ca 126 mil enkel väg. Vi kom hit på måndag och har stuga här t o m fredag. Nu till helgen åker vi vidare till antingen Göteborg eller Stockholm. Vädret får avgöra det vars vi tillbringar helgen innan vi styr kosan norrut igen.
 
Igår fyllde jag 29... eller så var det 39 men några år hit eller dit spelar ingen roll när man ändå har humorn och det ungdomliga kvar i huvudet ;)
Jag fick lite pengar av mina föräldrar och bror som present redan innan vi for hit. Det bidrog till nästan hälften till ett macro objektiv jag tittat på länge.
Jag köpte till mig själv ett NIKKOR AF-S DX Micro 85mm. Nu måste jag öva på närbilder innan jag törs visa något. Alla i familjen har fått ställa upp med att jag får träna på ögon nära håll, näsor öron hihihi och Cassandra har plockat en bukett med blommor som jag också kan träna på. Riktigt kul men svårare än jag trodde.
 
Min " lillkusin "  och hennes familj är också här på campingen och dom ska vara här i 3 veckor i deras husvagn. Roligt att umgås för det blir inte lika ofta på hemmaplan tyvärr. Tack Sara för att du övertalade oss att komma hit på semester :)
 
Vädret är väl inte riktigt det bästa, det regnar ena stunden för att i nästa spricka upp och låta solen gassa men det är väl det som är riktig svensk sommar......bortsett från myggen man är van vid. Gud va skönt att slippa dom....
 
Idag har vi alla varit till Vimmerby för att se Astrid Lindgrens Värld. Mysigt och barnen har haft kul.
 
Vet ej varför jag fortfarande inte kan publicera bilder???
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt med semester!

2012-06-27 @ 21:11:37
URL: http://walkyria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...