Jag, Maria och britta kom fram till Umeå med Especial och Excellent vid 17 tiden. Tog ca 7 tim med 2 snabba stopp för
bl  a tankning. 65 liter diesel och 2 liter kaffe har det gått under resans gång, mycket skratt och allmänt trevligt.

Vid 18 var all packning inburet från bil och hästtransport, hästarna nöjda och glada i deras gästhagar där det faktiskt fanns gräs som dom får beta för första gången i år.
Jag hade väntat mig en halvlugn kväll med att bara pyssla lite med Especial, kanske träna från handen en stund i Katrins ridhus. Kände mig trött och irriterar i ögonen när jag kört ner hela vägen med full koncentration........men
Katrin hade minsann planerat in ett ridpass till oss redan under kvällen, för att se vad vi behöver träna mer på under dessa dagar... Hmmm, där rök min tidiga kväll.

Men det gick så bra, över förväntan med tanke på att vi knappt tränat på flera månader så efteråt kändes det skönt när hon pushat oss till det. Vi är ju trots allt inte på vilohem utan är här för att träna, träna, träna :)
Och vila gör vi ändå påsätt och vis när vi ändå har lämnat den annars vanliga, stressiga vardagen bakom fram till fredag då vi rullar uppåt igen. Klockan är alldeles för mycket nu så kanske man borde vila upp sig nu för att orka med nya krafttag i morgon.

Go natt på er allesammans.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ni är lyckligt lottade som tagit er iväg på en sådan resa. Jag minns hur roligt det var när jag åkte till Ewa förra sommaren. Det enda som var lite trist var att jag var själv. Någon gång ska jag åka dit igen men då ha med sällskap. Lite som ett ridväder ;)

2012-05-23 @ 18:45:30
URL: http://jezzans.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

varför började du blogga? :)

http://fotokobran.se/2012/may/dagens-fraga.html#comment

2012-05-23 @ 23:01:42
URL: http://fotokobran.se
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Skönt att allti gick bra. Inte vila inte här ska det tränas :) Och det är ju bra att få ut.

Som du skriver med så måste det ända vara avkopplande att bara ägna sig åt hästarna, träning, ha kul och slippa vardagliga stressen



♥ Kram

2012-05-24 @ 22:14:52
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...