Sjutton också. Jag blir så irriterad på mig själv när jag slarvar med uppdateringar ibland i flera dagar. Mycket hinner hända och sen när jag tar mig tid att sitta ner i lugn och ro som tex nu så vet jag inte i vilken ände jag ska börja...

Jag har fortfarande lite att bearbeta och smälta in sedan ridpassen hos Katrin i Umeå. Mycket nytt som ska sorteras och arkiveras i rätt fack på huvudkontoret :)
Lite blandade bilder från de dagarna och på Katrins härliga hästar.

Katrin tränar sin 4:a åriga PRE Valioso från handen.

Katrin med sin kallblodstravare Belligero

Här med sin PRE hingst Pizarro

Sist, gulligast och faktiskt minst...Katrin med sin Knabstrupper Kingo




Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Så vackra foton. Måste verkligen varit underbart att få vara där.



Kan känna samma när jag inte uppdaterar, men det löser sig.

Kramar

2012-05-29 @ 02:57:58
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Jessica

Fina foton och jag håller med... den sista var absolut gulligast och så är han ju av en cool ras också :p!

Det där med att sortera intryck på rätt ställen är ganska svårt. Iaf för mig ;) för jag har allt i huvudet som en enda gröt.

2012-05-29 @ 11:32:18
URL: http://jezzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...