Igår kväll for vi till kusinvitamin för att hämta Cassandra som varit där och lekt med deras dotter. Vi surrade och hade allmänt trevligt, och kom in på semesterprat. Dom ska semestra med husvagn i 3 veckor i Västervik till sommaren. Kusinen visade bilder från nätet på Campingen Lysingbadet där dom ska vara. Det såg så fint ut, bra läge för det är inte så långt, iaf i en norrbottnings ögon hihi till Göteborg och Kolmården. Vill man och hinner man är det också läge att göra en visit till Öland. Det har vi pratat om i många år men som aldrig blivit av. Så sagt och gjort.....

Vi bokade en stuga i Västervik i 5 dagar i juli medans vi satt hos kusinen. Lite impulsivt men behövligt tycker vi.
Sedan vi köpte stugan för 4 år sen har vi inte varit hela familjen iväg längre bort än bara dagsturer från stugan till Piteå, Luleå och Haparanda. Barnen ser redan fram emot den trippen , och massor av förslag på vad vi ska göra där rinner ur munnarna nästan på dom:)

Det ska bli så skönt. Vad ska ni göra till sommaren ??



Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är härligt att vara impulsiv ibland!

Jag ska jobba & rida hela sommaren..

2012-05-05 @ 14:55:10
URL: http://walkyria.blogg.se/
Postat av: Sara

Det känns jättekul att ni bokade!! Boka nu flyget färdigt så det inte blir nå tjorv med det, att det tar slut platser eller nåt. :-)

2012-05-05 @ 22:04:04
URL: http://imittlillahus.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Jätte kul att ni bokade. Man ska göra impulsiva saker ibland tycker jag =) Kommer bli roligt!



Jag har många planer i sommar men det bestämms nog mer i slutet av maj. Jag ska ut och fara iaf för att sitta i lilla Mariestad tänker jag då inte göra.



2012-05-06 @ 23:33:23
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...