Jäv... så förbannad jag är....och tårögd.... arg, bitter....
Jag ångrar nästan att jag såg detta för det gör ont i hjärtat och se detta vansinniga lidande.

Jag blev nyfiken när jag såg på en blogg om en hemsk hästsnutt på Youtube. Tänkte vad det kan vara....
Klickade in och fick se ett fördjävligt, sjukt, kallblodigt djurplågeri på hästar. Bara för att det ska se snyggt ut sen för publiken..... Jag har inte nog hemska ord för det, och så här upprörd som jag känner mig nu inombords är det årtal sedan om ens det..
Önskar de svinen får en likvärdig behandling fast 100 gånger värre och under låååååång tid...

Vansinnet finns här nedanför. MEN JAG LOVAR DET VÄNDER SIG INOMBORDS FÖR DIG OCH ÖGONEN VATTNAS

VARNING      VARNING    VARNING   VARNING       VARNING   om du nu inte vill bli flyförbannad.....




Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har sett den där tidigare och kan inte annat än hålla med dig!

2012-06-01 @ 08:51:34
URL: http://walkyria.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

vet du något bra tips att tjäna pengar på bloggen?

Jag vill jättegärna veta ditt bästa tips isåfall, det bästa tipset får även en länkning för att jag blir så glad! :D

http://fotokobran.se/2012/june/svara-garna.html#comment

2012-06-01 @ 22:21:58
URL: http://fotokobran.se
Postat av: Jessica

Fy farao. Såg filmen och jag kan bara hålla med. Det är så vidrigt så man kan inte förstå att det finns människor som behandlar djur på detta sätt :((

2012-06-01 @ 23:49:21
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Det här är ju fruktansvärt och jag känner precis som du!

Ser hur skräcken i hästarnas ögon.



Usch vad HEMSKT! Hur kan detta få existerar?



2012-06-02 @ 23:47:00
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Malin

Usch blir alldeles illamående!
Förstår inte hur man kan behandla djur på det sättet :(

2012-08-14 @ 21:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...